Thursday, September 10, 2009

TQ PaPa sbb sElaLu BaLik JuMpa MaMa...

Sekarang jam 3.14 am..aku lom ngantok lagi..papa ngah otw balik kg..papa msg kul 2.10 am tadi kat Merapoh..cam biasa..aku kalo papa balik (otw)..susah skit nak tdo..mayb xsbr nak jumpe kot..hehe..mmg aku cam gini jap couple agi...kalo dia blk, aku akan tunggu smpai dia smpai kat kg..pastu baru aku tdo..betapa setia kan aku nie..hikhik..angkat bakul sendiri..
Semoga Papa selamat sampai..esok leh kita gi jejalan kat pantai ke, pasar ramadhan ke..tak sabar nak jumpa papa..luv u cyg..tq sgt sbb ambil berat ttg mama wpum papa pum penat keje..betapa pa syg mama kan?semoga kebaikan yg papa buat untuk isteri papa,..akan dapat ganjaran dari Allah..mama pun bertambah syg kat papa..

nak bgitau papa...mama syg bangattttttt kat papa...muahhhksss..=*

No comments:

Post a Comment

Thursday, September 10, 2009

TQ PaPa sbb sElaLu BaLik JuMpa MaMa...

Sekarang jam 3.14 am..aku lom ngantok lagi..papa ngah otw balik kg..papa msg kul 2.10 am tadi kat Merapoh..cam biasa..aku kalo papa balik (otw)..susah skit nak tdo..mayb xsbr nak jumpe kot..hehe..mmg aku cam gini jap couple agi...kalo dia blk, aku akan tunggu smpai dia smpai kat kg..pastu baru aku tdo..betapa setia kan aku nie..hikhik..angkat bakul sendiri..
Semoga Papa selamat sampai..esok leh kita gi jejalan kat pantai ke, pasar ramadhan ke..tak sabar nak jumpa papa..luv u cyg..tq sgt sbb ambil berat ttg mama wpum papa pum penat keje..betapa pa syg mama kan?semoga kebaikan yg papa buat untuk isteri papa,..akan dapat ganjaran dari Allah..mama pun bertambah syg kat papa..

nak bgitau papa...mama syg bangattttttt kat papa...muahhhksss..=*

No comments:

Post a Comment

 

My Little Family *Sha & Atie* Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal